jest, jak się dobrze poszuka :) swojego czasu był też na youtubie. niestety nie da znaleźć się polskich napisów (oglądałam z angielskimi)
Gdyby ktoś natknął się na któryś ze starszych filmów reżysera to prośba o info ;-)
Moje TOP 3:
1. Rozstanie 10/10
2. Przeszłość 10/10
3. Co wiesz o Elly? 7/10
1 - Rozstanie - 8
2 - Klient - 7
3 - Perski Nowy Rok - 7
4 - Co wiesz o Elly? - 6
5 - Piękne miasto - 6
6 - Przeszłość - 5
7 - Tańcząc w pyle - 5
1. Jodaeiye Nader az Simin - 9/10
2. Darbareye Elly - 7/10
3. Forushande - 7/10
4. Chaharshanbe-soori - 6/10
5. Shah-re ziba - 6/10
6. Le passé - 5/10
7. Raghs dar ghobar - 4/10
8. Todos lo saben - 3/10
1. Jodaeiye Nader az Simin - 9/10
2. Darbareye Elly - 7/10
3. Forushande - 7/10
4. Ghahreman - 7/10
5. Chaharshanbe-soori - 6/10
6. Shah-re ziba - 6/10
7. Le passé - 5/10
8. Raghs dar ghobar - 4/10
9. Todos lo saben - 3/10
Aktualizacja z 2018r
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Rozstanie (2011) 8,14 113
2 Co wiesz o Elly? (2009) 7,49 63
3 Klient (2016) 7,27 70
4 Przeszłość (2013) 7,12 74
5 Perski Nowy Rok (2006) 7,17 12